Paco Muñoz "La meua terra".

Nascut a València el 5 de gener de 1939,Francesc Muñoz i Martínez va començar estudis de seminarista influït per son tio, rector de Carcaixent; primerament estigué nou mesos de diaca a Bocairent i, en acabant, a Montserrat d'Alcalà, pobles amb els quals guarda encara molta relació; en faltar sa mare va deixar el sacerdoci i, alhora que treballava de mecànic de cotxes, va estar donant classes de religió i d'història de la música als Escolapis de València.Viu a Real (Ribera Alta) des de fa molts anys.

                                    
Letra La Meua Terra de Paco Muñoz

Ja la tardor, al pas dels anys, va fent niu al meu cos
i veig tancar, com suau adéu la porta dels records;
Però el meu somni és sovint ben viu ferm dins la

terra que sempre veu florir.
La meua terra, aquesta terra,el meu país que tant

jo m'estimat. Repetiré el meu somni d'amor sempre 
fidel,la meua terra, aquesta terra,el meu país que tant
jo m'estimat.

Amant etern,les tendres ones cap a tu em duran
creuant la marfins arribar al braç del vell Montgó,
bressol de pedra, 'hemeroscopea' m'acolliràs quan 

m'arribe la mort. La meua terra, aquesta terra,el 
meu país que tant jo m'estimat. Potser la meua barca
mai més no solcarà la mar. La meua terra, aquesta

terra,el meu país que tant jo m'estimat.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Arturo Valls (Valencia 1975) Biografia.

Ausiàs March, escritor y poeta lírico valenciano.

Visitando la Torre Miramar "Valencia".